Special Traffic Logo

Van de Specialist, voor de Specialist

Azië & Afrika & Latijns-Amerika & Noord-Amerika & Down Under

Wat is het DNA van Special Traffic?

Het mag duidelijk zijn dat Special Traffic hetzelfde DNA hanteert als het moederbedrijf! Namelijk:

  • Persoonlijke service; wij willen de klant via jou leren kennen en de ideale reis voor hem/haar uitstippelen.
  • Diepgaande kennis van al onze bestemmingen. Als we de kennis niet in huis hebben, verkopen we die bestemming ook niet.
  • Betrouwbaar zijn en ontzorgen: afspraken nakomen, doen wat we zeggen en zeggen wat we doen.

Wat is kenmerkend voor ons product?

Kleinschaligheid, duurzaamheid, lokale ervaringen en buiten de gebaande paden zijn de kernwaarden bij onze keuzes in hotels, excursies en reisroutes.

Op de hotel- en excursiewebsite van Special Traffic (www.specialtraffichotels.nl) vind je onze selectie hotels en excursies. We hebben de accommodaties zelf bezocht en beoordeeld en veel excursies hebben we zelf uitgeprobeerd. Persoonlijk, kleinschalig, duurzaam en buiten de gebaande paden zijn kenmerken van onze reizen waarmee je je klanten kunt overtuigen voor ons/jou te kiezen.

Wie is onze klant? Ontdekkingsreizigers, bereisde mensen van middelbare leeftijd & “soft adventure“ reizigers

 Dat is de reiziger die een individuele, op maat samengestelde, verre rondreis wil maken door één van de Special Traffic-continenten! Waarbij Special Traffic de klant op hun reis van A t/m Z meeneemt! We bieden dus geen groepsrondreizen aan, klanten maken een privé-rondreis met hun eigen reisgezelschap. Al kan er sporadisch een excursie of bouwsteen zijn die wel samen met andere reizigers wordt uitgevoerd, dat vermelden we dan in ons reisvoorstel erbij.

Zien wij jullie tijdens deze dag in Den Haag? Patrick praat jullie graag persoonlijk bij over het DNA en de werkwijze van Special Traffic. En hij zal tevens onze nieuwe offertetool STOER laten zien!

Contactgegevens

Patrick Goorhuis

Social Media